خدا را شاکرم
خدا را شاکرم

خدا رو شاکرم...

 

FOR THE TAXES I PAY‏
BECAUSE IT MEANS I AM EMPLOYED‏ .
برای مالیاتی که پرداخت میکنم
چون به این معناست که شغلی دارم.

 

FOR THE MESS TO CLEAN AFTER A PARTY‏
BECAUSE IT MEANS I HAVE BEEN SURROUNDED BY FRIENDS‏.
برای شلوغی و کثیفی خانه بعد از مهمانی
چون یعنی دوستانی دارم که پیشم میان.

FOR THE CLOTHES THAT FIT A LITTLE TOO SNUG
BECAUSE IT MEANS I HAVE ENOUGH TO EAT‏.
برای لباسهایی که کمی برام تنگ شدن
چون یعنی غذا برای خوردن دارم.

FOR MY SHADOW THAT WATCHES ME WORK‏
BECAUSE IT MEANS I AM OUT IN THE SUNSHINE‏
برای سایه ای که شاهد کار منه
چون یعنی خورشید تو زندگیم میتابه.

FOR A LAWN THAT NEEDS MOWING‏,
WINDOWS THAT NEED CLEANING‏,
AND GUTTERS THAT NEED FIXING‏
BECAUSE IT MEANS I HAVE A HOME‏
برای چمنی که باید زده بشه، برای پنجره هایی که باید تمیز بشه و ناودانهایی که باید تعمیر بشه
چون یعنی خانه ای برای زنگی کردن دارم.


FOR THE PARKING SPOT‏
I FIND AT THE FAR END OF THE PARKING LOT‏
BECAUSE IT MEANS I AM CAPABLE OF WALKING‏
AND I HAVE BEEN BLESSED WITH TRANSPORTATION‏.
برای جای پارکی که در انتهای پارکینگ پیدا میکنم
چون یعنی قادر به راه رفتن هستم و وسیله نقلیه دارم.

FOR MY HUGE HEATING BILL‏
BECAUSE IT MEANS I AM WARM‏.
برای هزینه بالا برای گرمایش
چون یعنی خانه گرمی دارم.

FOR THE PILE OF LAUNDRY AND IRONING‏
BECAUSE IT MEANS I HAVE CLOTHES TO WEAR‏.
برای کوه لباسهایی که باید شسته و اتو بشوند
چون یعنی رختی برای پوشیدن دارم.


FOR WEARINESS AND ACHING MUSCLES
AT THE END OF THE DAY‏
BECAUSE IT MEANS I HAVE BEEN CAPABLE OF WORKING HARD‏.
برای کوفتگی و خستگی عضلاتم آخر روز
چون یعنی قادر بودم که سخت کار کنم.

FOR THE ALARM THAT GOES OFF
IN THE EARLY MORNING HOURS‏
BECAUSE IT MEANS I AM ALIVE‏.
برای زنگ ساعتی که صبح مرا از خواب بیدار میکند
چون یعنی هنوز زنده هستم.

 

 

Live well, Laugh often‏, & Love with all of your heart‏!
خوب زندگی کنید! زیاد بخندید!
با تمام قلبتان دوست بدارید!




نظرات شما عزیزان:

بازیگرتنها
ساعت3:12---16 تير 1391
سلام دوست من اگه دوست داری امار وبت زیاد بشه بیا باهم تبادل لینک داشته باشیم اینجور هم امارتومیره بالاه هم من لطف کن اگه موافق بودی ازتبادل لینک خودکاراستفاده کن که به تاید من نیازی نباش واگه نتونستی پیغام بذارمن لینکت کنم به امید دیداری دوبارهدوست عزیزمن

محمد جواد
ساعت18:38---15 تير 1391
آقامون مهدی مظلومه
من و بقیه که انگار فراموشش کردیم
یادمون رفته داره نیگامون میکنه
خدا کنه خدا ما رو ببخشه


ممنونم ازتون آقا سید با معرفت
منم لینکتون کردم
بازم بیاد بهم سر بزنیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شـــده در پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:شکر,شاکر,خدا,خدایا شکرت,ساعــت14:26 تــوسط سید مهدی عظیمی |